13 Haziran 2011 Pazartesi

NURTURİA ANNELERİNİN MARMARA FORUM ÇIKARMASI

yine,yeni,yeniden bir kıpırcanlık daha yaptık sevgili nurti annelerimle...
biz doyamıyoruz buluşmaya vallahi...anlaştık,kaynaştık,sevdik ,sevildik...
veee siz hala bu aleme dalmadıysanız vah vah çok yazık derim sizlere,halbuki hep yazıyorum gelin diyorumNURTURİA'YA...
beni bulun diyorum ,ekleyin diyorum,ama nirdeee:))
neysee,biz cok eğlendik velhasıl...
istanbul anneleri olarak kendimizce gayetde aktifiz...:)
bebişler severek oynuyor,anneler onlara mekan ayarlıyor,hatda abartıyor olmaz olanı yapıyor,oyun alanını talan ediyor:)
meyersem bizim içimizdeymiş çocukluk...
top havuzu tüm annelerin favorisi:)


biz çok keyif aldık,yine toplanıcaz en kısa zamanda,keşke ben de olsam diyen tüm anneleri bekleriz,yaş kısıtlamamız yok...çıkın çıkın gelin anacım:)