14 Şubat 2011 Pazartesi

SEVGİLİLER GÜNÜ'DE NEYMİŞ ...

bugun sevgililer gunu...bundan tam sekiz sene önce olsaydı,her yıl bir hafta önceden ne yapacağım ,ne alacağım ,nerede kutlayacağım diye kara kara düşünürdüm...en son gecen sene karnım burnumda ,yürümekt zorluk çekerek ,eşimin bana aldığı yüzüğü zar zor parmağıma takmaya çalışırken hatırlıyorum kendimi...
hatda yüzükten vazgeçip bana kuzey yazan altın bir kolye almıştı:)))
işte o kolyeden sonra değişti benim hayatım...
boynumda oğlumun ismi,aklıda,beynimde,kalbimde...
bu sene hiç düşünmedim ne yapacağız diye.hiç kafa yormadım...banane benim sevgilim kollarımın arasındaydı nasıl olsa,gerisi kimin umurunda:)
ben ben olmaktan çıkmıştım çünkü,annelik duygusu falan değil bu ya ...biliyorum...çünkü ben nice anneler gördüm,bunu ben anneyim tek sevgilim cocuğum demekle kısıtlamak istemiyorum...çok baska bişi...çok başka bir evren,bir boyut...
eşimin yeri ayrı elbette...o benim canım eşim ,dostum ,hayat arkadasım ...
dun gece saat onikiyi gecince uyandırdım,kocaman öptum...sana hediye alacaktım ama bu sene olmadı dedim,seni seviyorum diyerek kocaman bir öpücük kondurdum yanağına...
oda bana sabah diyor ki,baktım ne alsam diye düşündüm durdum...karar veremedim,uzerınde kuzeyın resmi olan kupamı,yastıkmı,tişörtmu alsam dedi...
sonrada kararsız kalıp bırakmış...en ıyısı yapmışsın cnım dedim bende...
artık hersey kuzey'li...
sevgililer gunumuz bile ona adandı artık varmı ondan daha baska bir sevgili...
varmı ondan daha baska bir sevgi...
cansın,aşksın sen,uykusuzluğum ,yorgunluğum hep bu yuzden...:)))
canım oğlum canım eşim...
sizler benim sevgililerimsiniz...sizi çok seviyorum,en kıymetlilerim benim...

2 yorum:

neselihaller dedi ki...

Allah mutluluğunuzu daim etsin arkadaşım..gülen yüzünüz solmasın

özgekuzey dedi ki...

aminn canım aminn...cumlemize mutluluk sağlık huzur nasip eğlesin rabbim