13 Ağustos 2011 Cumartesi

ANNEANNELER DE FACE'LENİRSE:))

dün gece ''NURTURİA'' sohbet ederken bir arkadasın annesinin msn merakı üzerine benimde aklıma bu geliverdi...
ben pc basında uzun avkit geçiren bir insandım,kuzey'den evvel öleydi,kuzey'den sonra zamanlamalar kısıtlandı tabi ki ama yinede kendimi aktif sayabilirim...
annem bu merakımızdan hiç bir zaman hoşnut olmadı...
her zaman ne var kutunun içinde merak ediyorum der dururdu haa birde takmış olduğu mevzuda yazık gözlerinize evladım yeter artık,biraz yüzünüzü görelim gelin sohbet edelim derdi...
gel zaman git zaman annemde bir merak sezinledim ben,akrabalarımızın  ve eş dostun yeni doğan bebekleri,düğün fotoları,doğum gunleri vs. hep buradan takip ediyorken annemide mahrum bırakmıyordum tabi,arada benden de şunu yaz özge demeleri var ki,fotonun altında parantez içi annemden de böle böle diye iletiler sırf bana aitti:))
kadıncağız bir gün pc basında baktım kurcalıyor tek parmak ,iki saat harf bulmaya cabalayarak bir seyler arıyor...hayırdır anne dedim ve bana derdini anlattı,sizin arkadaslarınız varya hani burada benimde vardır elbet,heme gecen gun arkadas toplantısında söledi kadınlar onların cocuklarıda site acmış annelerine ,banada bir yapıver bakayım hadi dedi:))
ne zaman bunu söleyecek diye merakla bekliyordum aslında...
neyse yaptık adına tabi ki,anne şifren ne olsun dedim,bana demezmi ben doğum tarihimi adımı soyadını yazmam sen yaz ev telefonu kızım kimse akıl edemez:))
aferin anne valla aklıma gelmezdi ev telefonun şifre olacağı...
artık sectiği fotolarıda ekledik tabiki altlarına uzun uza dye istedeği açıklamalarda yapıldı,mesela tatil fotosuna,'' akçay'da kahvaltı saati''-'' hasan boğuldu selalesi pek görülesi bir yer''- ''kızımın doğumu pek heyecanlı bekleyiş''-''işte benim torunum adı kuzey'' falan diye gereksiz açıklamalarıda yaptırdı saolsun:))

artık her akşam beni arıyor,özge bir baktınmı benim siteye diyor,birde sitesi olduğunu düşünüyordu...
bir bak bakalım ekleyen var mı diyordu...
hayır anne eklememiş kimse dediğimde neyse sen arada bak diyordu...
gecenlerde aradım bir akrabası msj atmış annemi gördüğüne cok sevinmiş,tel actım bildirdim,inanmazsınız tam iki saat ferman yazdırdı bana,neredeymiş neden hiç aramamış me yapmış,kiminle evlenmiş falan filan:)))

ondan sonra baya durgundu annem...
şaştım tabi ki sormuyorda artık...ben sordum ona,anne sen artık hiç sormuyorsun bana kim ekledi diye,bana verdiği cevap suydu:))
'' eeee sen benim hiç gençlik fotomu eklemiyorsun ki,millet tanımıyor tabi ki,eklemezler'':))
'' hadi gel sana eski fotolarımı göstereyim de ekleyelim,iş arkadaslarımıda buluruz deği mi özge'':))

 kadıncağız sormamı bekliyormuş...ekledik tabi ki...
işte anneanneler face sahibi olursa böle olur:)))

Hiç yorum yok: