16 Şubat 2011 Çarşamba

ANNESİNİN ÇOCUKLUĞU....

işte size kuzinin annesinin çocukluğu ve bir yas doğum gunu fotosu...
bunu tesaduf  facede beni eklemeyen dayımın profilinde buldum ve caldım...
ama fotoyu görunce öle tuaf oldum ki...ağladım ,ağladım...
dayımın 18 yıl evladı olmadı...ben onu babam ,oda beni ve kardeşimi evladı olarak gördu...
cok iyı anlaşırız aslında...ama ben hata yaptım sanırım nese telafi olmayacak kadar buyuk bişi değil.hem o bana kızmazki:))) kızsa elli kere sölerdi...
fotoyu gecen ay yuklemiş ve altına açıkması öle kanıma dokundu ki ağladım...
ilk foto:
bir yanımda özge bir yanımda ozan yiğenlerimle atlı karınca sefasındayız demiş...
ikincisinde ise:özgenin birinci ya doğum gunu,annesi ve dayıları ile...böle bebek görundeğüne bakmayı oda bir anne,kuzeyın annesi yazmış...
gelde ağlama:(((((((((((
işte o foto ...
oğluma da hatıra kalmalı....

2 yorum:

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Eşimin halasının da çocuğu olmamış hiç ama dayın gibi yeğenlerini bağrına basmış oda, evlat bilmiş onları.
Yıllar geçsede unutulmuyor tabi sevgileri. Çok düşünceliymiş dayın, hala size karşı sevgisi bitmemiş demekki :)

özgekuzey dedi ki...

evet;hala cok sever bizi...benim oğlumuda aynı derecede...ve sonunda rabbim ona bir evlat nasip etti cok sukur ve bizleri hiç unutmadı...