16 Şubat 2011 Çarşamba

MİM -MİM-MİM

sevgili '' sevgiden sevgilerle '' beni mimlemiş...çok tesekkur ediyorum kendisine öle keyıfli bir mim ki...kuzey ananesinin kucağında vızıklarken aklmda kalacağına  yazayım dedim...

*GÖRDÜĞN ZAMAN ,EĞER ALAMAZSAM UYUYAMAM DEDİĞİN ŞEY?-hımm:)) bilmem ki ben aklıma düşen herseyı almazsam uyuyamam ama dayanamadığım şey,şöle şık,koca basenlerimi örten ,sürekli kullanabileğim bir elbise...
-hoş siyah klasik kesim beni zayıf gösteren bir pantalon
-kuyumcuda gördüğüm kırmızı taşlı bir yüzük(bilmiyrum artık kaç tane oldu:)

*UĞRUNA DİYETİNİ BİR KALEMDE BOZDUĞUN ŞEY?
-ben diyet yapmıyorum ki:) hehehhe.... oyuzden sorun yok sanırım...ama bir dilim meyveli pasta yada kısır hayır diyemem...


*UĞURUN VAR MI ,UĞURUN?
-öle bir uğurum yok,inanmıyorum ...

*KENDİNE EN YAKIŞTIRDIĞIN RENK?
-kırmızı

*EN SEVDİĞİN TAKIN?
-kırmızı taşlı yüzüğüm


*TAKINTIN?
-ya şimdi buna taıntı denir mi bilmiyorum ama,mesela saat tik takınan nefret ederim tahamul edemem...lastık tutamam,dokunamam...
simetri takıntım vardır üff daha aklıma gelmiyo aa az daha deşsem takıntılı bir hatun olup çıkcamm hehhehe:)))


*BAVULUM ÇOKTAN HAZIR,GİTMEK İSTEDİĞİN SEHİR,ÜLKE?
*kendime bir doğu gezisi duzenlemek isterdim turkiyede görmediğim yerler olarak kaldı...

*BEN BU SARKIYI DUYUNCA ŞAKIRIM?
-kendi çapımda şakırım ne duysam:)))
bu ara ninni favorım:)
ama ''yaban gulu gibisin dağda kırda bayırda seni vermem imkansız imkansız imkansız ''diye bir duyayım ahmet özhan dan yeter bana....

SOLUNDA NE VAR?
-kızçem:)) kendisi şuan uykusunu feda etti,ablasının yazdığı blogu merakla okuyor cimcime:))

sevgili sevgiden sevgiler:)))
mim için cok tesekkur ederim...
bende mimliyorum  arkadaslar sizi...
buyrun pc basına:)))

DURUNUN ANNESİ
POYRAZIN ANNESİ
YANKININ ANNESİ
KAANIN ANNESİ
 ŞİMDİLİK AKLIMA GELENLER ACİL YAZDIM CIKIYORUM OĞLUMUN UYKU SAATI KAÇTI ANANESİ ÇILDIRDI:)))
MİMİ BEYENİP CEVAPLAMAK İSTEYEN TUM ANNELER VE BLOGCU ARKİDİŞLER BUYRUNNN EFEMMMM:))))))))

2 yorum:

Sitare dedi ki...

eferim ödevini tam yapmışsın.şimdilerde bu mim sayesinde bir takıntım oluştu.önce geniş zamanlar yazdı firuze taşlı bilkelik diye.resmi koy çatlarım dedim.koydu:)muradıma erdim.amaa aynısını da sana diycem benn.o kırmızı taşlı yüzüğü görmem lazım anacım:)olmas ki yazıyonuz çatlatıyonuz cık cık cık:))

özgekuzey dedi ki...

sitare:))
bu gece yada gun içinde kuzey tekrr uyuduğu vakit ekliyecemmm:) sevgiler...