29 Temmuz 2013 Pazartesi

3 YAŞINDAYIZ

 arada gelip bakıyorum benım bır de blogum vardı dıyorum,hatırlıyorum:))
inanın kuzı büyüdükçe ona ayırdığım zaman  daha da çoğalıyor ve ben kendime bile yetemez oluyorum...çok hareketli ve sürekli ilgi isteyen bir çocuk oldu çıktı.her zaman ki gibi yine uyku saatlerinde sorun yaşıyoruz.yine ne zaman yorulursa o zaman yatıyor ve sure uzuyor.
yazmadığım süre zarfında katettiğimiz çok aşama oldu ...
wc olayını işimize geldiği gibi çözdük sorunsuz atlattık,hiç ben ona eğitim falan vermedim o kendi doğasında çözdü işin sırrını,ne zaman kendisi hazır oldu işte o zaman attı bezi ben şaşırdım hatta...
her çocuk farklı işte arkadaş.
mesela ben hiç bisiklet olayına el atmamış kuzi için babasının aldığı bisikleti gayet profosyonel bir biçimde kullanısına şaşkınlıkla bakakaldım...
demek ki içinden gelecek bir çocuğun bazı şeyler...
haa var tabi ki bazı acayip değişimleri hala ruh hali değişken,hala uyumsuz hala aksi...
bir ortama uyum sağlaması tam giderayak oluyor bu huyuda anneme göre aynı bana çekmiş.
şu ara en büyük sorunumuz ben bunu istiyorum diyerek tutturması,istiyorum işte istiyorum diyerek ısrarcı bir tavrı var.hatta yolda yada tv de ne görürse ben bundan istiyorum diyerek çınlatıyor etrafı...
yabanilik durumu daha iyi kıvamda,nabza göre şerbet veren bir oğlum var,ortam onu germiyorsa eğer gayet sakin ve uysal davranıyor.onu sıkıştırmayan ,öpmeye çalışmayan, zarar vermeyen arkadasları ile gayet guzel geçiriyor ve tabi ten temasının en az olduğu oyun şekilleride favorisi...
işte son zamanlarda kuzi...

1 yorum:

lovehouse dedi ki...

Nİce..nice yaşları olsun Kuzi nin,sağlıkla, mutlulukla ve sevdikleriyle olacağı kocamaaan yıllar diliyorum :) Sizinde anne-baba olarak 3.yılınızı kutlarım canım :)
Sevgiler...