25 Mart 2013 Pazartesi

3 YAŞA RAMAK KALA...

uzun zaman olmuş yine bakıyorumda yazamıyorum,farkındayım.oğlumun üç yasını kutlamadan bir post ile taçlandırmak istedim unuttuğum blogumu.
evvelden ne güzel yazarmışım,hem kuzey bebekmiş,hem ev işi hem çalıştığım dönemmiş.şimdi büyüdü ve bana olan bağımlılığı azaldı kendime ve ona daha cok vakit ayırır oldum ama şu blogcağızımı unuttum.
tabi ki büyüdü benim oğlum,neredeyse 36 aylık olacak.garip bir hismiş bu gözümün önünde büyüyor daha dün gibi herşey...bıcır bıcır konuşmaları ,büyümüşte küçülmüş halleri,düşünceleri bizi bizden alıp götürüyor.içinde ki baba aşkını tarif dahi edemem.pek bir coşkulu durumda...
cep telefonundan resmini tıklayıp onu arıyor ve benden habersız gün içinde olup biteni bir güzel anlatıyor,istekleri varsa eğer onları sıralıyor.gelirken bana şunları şunları getir olur mu benim aslan babam diyor bir de güzel yağ çekiyor:))
ikimizi de öyle güzel idare ediyor ki bana şarkılar söylüyor benim annem güzel annem diye,hele ki doğum günüm de babası çok güzel işlemiş beni görür görmez iyi ki doğdun canım annem,melek annem demesi yokmuydu beni benden aldı götürdü...
top oynamak,bisiklete binmek,teyzesi ile okulculuk oynamak,sulu boya yapmak,flüt çalmak ve sevdiği çizgi filmlerini izlemek şu dönem en büyük favorileri...
yine içine kapanık halleri ve kendi kendine vakit geçirmekten keyif aldığı dönemler revaçta.kalabalıktan hiç keyif almıyor.ama bende yine azimle hiç yılmadan onu oyun alanlarına götürüyorum.arkadaşlarıyla buluşturuyorum hiç vazgeçmedim.inanıyorum açılacak ve bu huyunu bırakacak benim oğlum.
şimdilerde yaklaşan doğum gününün verdiği heyecan ile benden helikopterli pasta istiyor,bir sürü balon ve arkadaslarım gelsin diyor,mum üflemek ve hediye almak en büyük hayali.
belki diyor canım isterse ,çok istersem palyaço da isterim:)))
bizim göçebelik halleri tam gaz devam ediyor,bu kışı da istediğimiz şekilde geçiremedik kısmet önümüzde ki yaza inşallah hoş ben artık istemekten vazgeçtim ama hayırlısı yinede.

2 yorum:

lovehouse dedi ki...

Ne güzel Özge cim,büyüyorlar göz açıp kapayana kadar,maşallah Kuzi de çok büyüdü, bebekliği gözümün önünde...
Nİce yaşlarını, nice mutluluklarını görün güzelim :)
burayıda ihmal etme lütfen :)
sevgiler...

özgekuzey dedi ki...

evet cok ıhmal edıyorum ve cok uzuluyorum:(