14 Aralık 2012 Cuma

BENİM YENİ BİR BLOGUM VAR...

uzun zamandır aklımdaydı bu hayalim.
ne zamandır hadi diyordum,ne  zamandır istiyordum,ha şimdi ha yarın derken işte oldu sonunda oldu bimbambom:P diyorum...
burası kuzey'ın blogu olduğu ıcın aklıma her eseni yazmak beni üzüyordu.onun için bir hatıra sonucta.
oyle içimden geldiği gibi yemek tarıfı falan vermek ıyı durmuyordu.
bazen haliyeti ruhiyem saçmalamak istiyordu ama tutuyordum kendimi.
şimdilerde kendimi olduğu gibi anlatabileceğim ,yaptıklarımı paylaşabileceğim bir blogum daha oldu ama cok yenı bebek daha...
gereken ozenı gösterınce oda büyüyecek insallah.
siz sevgili blog dostlarımdan istediğim sey ıse beni orada da yalnız bırakmamanız.
destekleriniz ile ben daha da çok coşabilirim.
gelin birlikte görelim bunu:)))

işte isim anası da benim...
cok düşündüm ama buldum:)
http://birdeligordumsanki.blogspot.com/

lütfen gelin ziyaretcim olun birde yorumlarınızı,fikirlerinizi benden esirgemezseniz inanın tam yol ileri diyeceğim.
gelin birlikte yine her telden çalalım...
bir de bu yanımı göreceksiniz bakalım beğenecekmisiniz:d
eğer beni http://instagram.com/ buradada bulursanız işte on numara olur...
ben''ozgekuzey''
sevgiler blogdaşlar...

2 yorum:

lovehouse dedi ki...

canım yeni blogunuda takip ediyorum,hayırlı olsun, çok güzel bir blog, ayrıca bu kadar marifetli olduğundan haberdar değildim :))
çok öperim senide kuzunu da :)

lovehouse dedi ki...

aaaa şükür açmışsın yorum kısmını herkese, daha önce çok kez denedim,yorum yaptım ama gitmedi,şimdi yorumunuz kaydedildi yazınca sevindim :)
Ferda-Naz