11 Aralık 2012 Salı

32 AYLIK




Sevgili oğulcuğum artık kocaman bir abi oldu.şunun şurasında 4 ay sonra üç yaşımızı kutluycaz.
hızla akıp gidiyor zaman,ben yıne daha dun gece bebeklik fotolarına bakıp zamanın ne kadar hızlıca aktığını düşündüm durdum.ne kadar değişmiş ifadesi,yüzünün şekli,gözünün rengi.
en çok huyu-suyu değişti diyebiliriz.
unutmuşum ben bir zamanlar kolik yüzünden nasıl ızdraplı saatler yaşadığımızı,unutmuşum ek gıdaya geçişin sıkıntısını,unutmuşum uyuyorrrrrr bu çocuk diye diye sayıkladığım zombi hallerimi.
zor olanı unutmaya mı programlanmış benim beynim acaba:)
yada geçmesini,bitmesini o kadar cok istemişim ki bir sekilde hafızamda yer etmesine izin vermeden silinip gitmiş işte o anlar.işte şimdi seviniyorum blog tuttuğuma.dönüp baktığımda geçmişi hatırlıyorum,belki kuzey sorduğu vakit kem küm yaparak cevap verebilirim ama buradan okuduğunda benim neler yani bizim neler yasadığımızı asla unutmayacak.
32 aylık kuzi 'den İNCİLER:)))

*onu sevme baba,rahat bırak özge'yi beni sev...( bu arada ben uzun zamandır anne değilim özge'yim,sadece işine gelirse ve çıkarları dahilinde,zorda kalıdığı vakitler anne diyor)

*sen benim sümükümü aldın,sevmedim seni,benim di o,koy yerine(temizlikten nasibini asla alamayacak bu cocuk)

*git dedim,git ağla,sevmedim ben seni. sen üzdün beni.
*yemiycem dedim.tokum ben,hep tokum tamam mı anne:)
*giyinmem işte,çıkarma pijamamı,gitmiycem ben ,gezmiycem( asla kapı dısarı cıkaramıyorum ben bu cocuğu,ev kuşu,acaba gobek bağı hala çekmecede duruyor bu etki ediyor olabilir mi)
*kabızlık sorunundan kalmış bir alışkanlık ile sürekli poposu cıplak ve surekli elinde yastık,hemen keyıf moduna gecıyor,ov popomu tamam mı diyor.
*marsu bizim eve gelsin,biz de marsu alalım mı(tv de ki çizgi filmini kastediyor)
 şimdilik bizde son durum bundan ibaret sevgili dostlar :)
foto için merak edenlere işte kuzeyın son halleri eklemiş oldum ve bu yuktende kurtuldum.

Hiç yorum yok: