24 Mayıs 2011 Salı

KUZİ'NİN DEDESİ DE OLSA,O BENİM BABAM...

Bir gün babamın bir çocukla,kızmadan,sinirlenmeden,oflayıp puflamadan,sadece içinden geldiği için ona sevgisini gösterdiğini göreceğimi duysam inanmazdım...neden böle düşünümekteyim bilmiyorum,diyecekseniz ki hiç mi sevilmedin ,hiç mi babanlam oyunlar oynamadın,yoksa hep öfkeli homurdanan bir insanmıydı karşında ki.bilmiyorum....
hep şu söylenirdi,torunlar çok sevilir.bende derdim ki hadi canım ben evladımdan daha mı çok seveceğim,aynı severim...ama farklıymış...babanem bizi öle cok sever ki,şimdi diyor torun balmış,ama torunun evladı balın kaymağı:)her neyse,bugun babamı kuzey'le oynarken görünce içlendim,bakakaldım.yüksünmüyor,of demiyor,şimdi değil haber vakti sonra gel demiyor,al oyuncağını odanda oyna demiyor.bu kadar yeter demiyor.gercekten öyle samimi bir sevgi var ki gözlerinde.kuzeyin ona her dokunuşu ruhunu okşuyor.beni de,bizi de çok sevdi babam...ama oyunlar oynamadık,kısıtlı zamanlarda acele ile sevdi hep bizi,yada çekindimi dersiniz acaba.babasından mı ,annesinden mi çekindi.ama bir gercek var ki hayatda,ona yapılanı yaptı bize,farklı bir sevgi görmemiş ki...ağlamasına dahi izin verilmeyen bir ailede büyümüş,oyuzden bizi hiç ağlatmamış,despot bir babanın elinde ne kadar iyi bir cocukluk oalbilrse okadrını yaşamış...dedemi izlemiş bizi severken...imrenmişmi acaba,benim gözlerimlemi bakmış ...oda benim düşündüklerimi mi geçirmiş aklından.hayat işte,tarih tekerrür ediyor,oda babasının izinde yürüyor,benim mükemmel bir babam olmadı ,ama mükemmel bir dedem vardı...şimdi bakıyorum da,babam dedeliğe terfi edişinde gayet başarılı...o mükemmel bir dede...her torunun isteyeceği gibi...kuzey'e sımsıkı sarılıyor,sanki bize hiç sarılmamış gibi,evladının özlemini giderir gibi...herseyi yapmak istiyor onun adına,ilklerini hep onunla yaşamak ve hiçbir anını unutmamak istiyor.gençlikte yapamadıklarının acısını çıkarıyor biiyorum.
o kuzey'imin dedesi,ama benim hep babam,sadece babam...seviyorum onu,sölemese hissediyorum,canı gibi sever insan evladını,torununu canının canı gibi sever...iyi ki geldin kuzey'im...babama dedeliği,bana anneliği yaşattın,ikimizde seninle olgunlaştık,seninle yoğrulduk,seninle tatdık sevmenin ne demek olduğunu,özlemyi öğrendik,önemsenmeyi öğrendik,herseyı iki kez yapıyoruz,katmerledin sen bizi...babama kızdım ,yaşamadıklarımdan ,yaşatmadıklarından.ama şimdi seni öperken,beni öpüyor gibi,sana dokunuşu beni okşaması gibi,gözlerimi kapıyorum sana sarılırken,sanki bana sarılıyor.içim titriyor.yaşamadıklarımı bana şimdi yaşatıyorsun babacım.senin yüreğin sevgi dolu biliyorum.seni seviyorum.^^^^bu guzel postda anlamlı fotolar eklemek istiyorum,bu yazıyı babamın evinden yazdığım için resim mevcut değil. ^^^^

Hiç yorum yok: