21 Şubat 2011 Pazartesi

GEZDİK,TOZDUK ,EVE GELDİK...





kuzey paşam ile 15 gündur  bayaca aktiftik maşallah.ananemizde kaldık,malum kaldığımız hergun post yazdık,blog okuduk,şimdi elimde birikmiş 20 post var okunacak,ben hangisinden başlıycam bilmiyorum,netim öle yavas ki zaten katil olcam ,oysa be size ne videolar yüklüycektim yaa:((
neyse saltanatımız sonraerdi,kuzey evini özlemiş sanırımdun gece bana deliksiz bir uyku ziyafeti yasattı arada kalktım kendim baktım düşünün artık...
annesi evi özlememiş ama...
öl kötü ki daa evi temizleyemedim.malesef kayınvaldem de yardm edemiyor,torunu hasta onun başında. hoş zaten olmasada kuzey pek keyıf almıyor sıkılıyor hemen ,benim işim yrım kalıyor.
nese :))
ananemizden dönuşte oyun grubumuz ile toplandık çok keyıfli saatler yasadık.oğluşum arkadasları ile bende anneler ile hasret giderdim çok iyı geldi...
sevgili ESRA bizi çok güzel ağırladı ellerine sağlık arkadaslarda hep bişiler yapmış bi ben sap gibi gittim valla...
esracımda yazmış blogunda bizleri ,neguzel anlatmış...
cumartesi günü ise sevgili ÇİĞDEM'E Misafir olduk oğlumla...
canımız sıkıldı bir telefon actık ve buyrun gelin dedi saolsun çiğdemcimce...
keyıfli saatlerdi,bir tahta kaşıkla vakit geçirdi iki kuzuda...biz gene topluca foto cekinemedik...

şuan için durumlar böle,daha yazmam gerekn bir söz verilmiş postum var,kırmızı yüzüğümü ekliycem benim için çok mühim:)))
bu pazar nisan annelerinin buluşması var ,ama taaa bostancıda bana cok uzak ne yapıp edip gitmem lazım içime kalmasın...
aklımda yazılcak okadar cok post oluştu ki sıraya koyamıyorum... nese ben buzdolabının ustune not düşeyım de unutmıyım bari,en cok vakt orda geciriyorum halimden de belli olacağı üzre dombili özge heheh:)))

Hiç yorum yok: