11 Kasım 2010 Perşembe

ordan-burdan-şurdan 2

dün akşam yazdığım postu kuzinin huysuzluğu tavan yapınca kaydetmeden kapamak zorunda kaldım.çok guzel emek vererek hazırlamıştım oysa.aklımda da hiç bişi kalmamış ya ben ne yazmıştım.kuzi bu salı oyun grubu ile tekrar buluştu,arkadaşları duru ve kaanla çok kaliteli vakit geçirdi .bu ara dilimize dolanmış bir '' kaliteli zaman'' kavramı var.babasıyla kaliteli vakit geçirecek,benimle aynen.çevresi ve arkadaşları ile evet.herneyse sonuçta benim içinde çok iyi oluyor,bende arkadaşlarımı esra ve haceri çok seviyorum.öyle güzel bol sohbetli ,bol kikirdemeli ,bol keyifli zaman geçirdik sanırım ev ortamı bizi paklıyor bebeklerle birlikte yuvarlanmak ,oynamak çok güzeldi.hacercim bize öyle güzel bir sofra hazırlamıştı ki saolsun ben gidene kadar paso yedim zaten.sabah kahvaltıya gittik akşam ayrıldık ,hersey çok hoştu.
kuzey çok şanslı biliyorum .bir dünya nisan annesi var oğluşumun,her ilden teysesi var.hepsi gercekten kuziyi çok seviyor,hepimiz dostuz ve bebekler yiğenlerimiz.yeniden sölüyorum ben ''kadınlar kulübüne'' çok şey borçluyum bana süper dostluklar kazandırdı.haa nurturia 'nın da hakkını es geçmiyim ,onuda seviyorum oradan da çok güzel dostluklarım oldu.
biraz kuzeyden bahsetmem gerekirse kısa kısa not geçeyim:
*kuzey artık bizimle masada çok rahat yemek yiyebiliyor bize eşlik edişi süper,damak tadı çok yatkın herşeye
*yemek gördüğü vakit mama diyor ve yemek istiyor oburiks oğlum benim
*uykuları düzene girdi çok şükür benimle uyuyor ve uyanıyor
*herhangi bir emekleme belirtisi hala yok
*dişlerimiz hala yok hatda belirtisi de hafiflemiş durumda

şimdilik aklıma glenler bunlar haaa bu arada çok güzel ek gıda tarflerimiz var en kısa zamanda onu ayrıca paylaşıcam.
KK demişken;bizim face de bir grubumuz var orada 57 üyeyiz.her gün bir bebeğimiz '' günün bebeği''oluyor.
ve günün bebeğinin annesi ,çok güzel yazılar yazıyor .
ben size çok beyendiğim iki yazı var onu paylaşıcam eminim sizde okurken çok duygulanacasınız.
birini ayrı bir post olarak yazıcam süper ötesi çünkü...
diğeride sevgili arkadaşım hacer'in yazısı...
bu araa arkadaşımın çok güzel bir blog sayfası var ,çok emek vermiş,çok güzel paylaşımlarda bulunmuş fakat şimdiye kadar hiç izleyicisi olmamış sizden ricam bir ziyaret edin eminim ki memnun kalacaksınız zeytin gözlü bir de durusu var...
işte hacer'cimin duru'sunun blogu.....
sevgiler.....

Hiç yorum yok: