2 Ekim 2010 Cumartesi

NURTURİA BULUŞMASI VE 6 AYLIK KUZİ PAŞA....

nurturia 'yı keşfetmem benim için süper oldu ,çok kısa bir süre önce kayıt olmama rağmen sıcak dostluklar kurma imkanım oldu...geçtiğimiz persembe istanbul forumda keyifli bir buluşma düzenledik ,bende oğlumla katıldım...ay olarak hepsi birbirin yakın bebeklerdi...anneler deseniz bir o kadar cici...ben çok sıcak kanlı biri değilimdir,kurallarım vardır,herkez benimle kolay kolay dostluk kuramaz hoş bende herkese kapılarımı açmam zaten...nedense herkezde vardır bu önyargı,ilk kez göreceği bir insan için için uyum sorunu yaşama kaygısıda...şükür öle olmadı,kk sayesinde az da olsa alışkındım bu tur etkinliklere...karşımdada sıcak kanlı annişler olunca iş çözüldü...nese cafede oturduk sırayla herkesin bebişi uyudu ama benim oğlan cin oldu resmen,oturmak istemedi ,oyun oynamak istemedi velhasıl ben bir bardak su bile içemeden kalkmak zorunda kaldım hem gec gidmiştim hemde erken kalkmak zorunda kaldım...anlayacağınız tadı damağımda kaldı...benden sonra bay keyifli bir vakit gecirmişler duyumları aldım neyse artık kısmet birdahaki sefere inşlh...
diyeceksiniz hani fotolar...maalesef ki yok...çünkü ben makinayı evden ıkarken pcnin yanında unutmuşum...
sıkı sıkı da kendi kendimi tembihldim oysa unutulmuycaklar arasında olacak diye ama ....canım çok sıkıldı...
aramızda çeken arkadaslardan alacağım artık ozaman eklerim...
bu arada kuzi bugun 6.cı ayna girdi....
canım oğlum zaman ne kadar cabuk geciyor ve ben sadece merakla seyrediyorum şaşkınca..
kocaman adam oldun ya...
aslında sen hasta olmasydın yani sbah öksürükle ve atesle uyanmamış olsaydın amacım senin yarım yasın için yarım bir pasta kesmekti ama:)))))
se acayip mızmız olunca bende toplantıyı iptal ettim....inşlh yaşını kutlarız bebeğim sağlıkla....
ek gıdaya olayımızda hemen hemen tamam sayılırır çoğu seyi severek yiyorsun...
bunlarada değineceğimiz ayrı bir post yazarım artık çünkü bir gun ki menümüz fotolarla hazır....

Hiç yorum yok: