24 Eylül 2010 Cuma

EK BESİNLER....

Dün ilk kez çorba yedi bebeğim...ben de yapıyordum ama hep reddetmişti....dun annaannesi pişirdi bana hiç dokundurmadı ,pişirdi süzdü ve elleriyle birde guzel yedirdi hiç itiraz etmedi...bir koca kaseyi bitirdi...
afiyet bal seker olsun oğluma bende cok mutlu oldum haliyle..
sebze yemiyor diye kendimi paralıyordum ,hoşuna gitmedi hiçbir zaman hazır kavanoz mamaları ...
en guzelini bile severek yemedi...
ne mutlu bana aslında...
herseyin doğalını seviyor bebeğim,meyve rendeliyorum,artık süzgecten de gecirmiyorum o sekilde yiyor maşallah
sadece ev yoğurdunu sevdiremedim ne yazık ki....
birde benim yaptıklarım nedense sulu oluyor ve tadı eksi oluyor sevmiyor bende buyuzden sütasın babymiks yoğurdunu kullanıyorum elmalı ve sade olarak ....
artık yarın sabah kahvaltıya başlıycaz...normalde kahvaltı olarak herobaby kahvaltı saati kullanıyoruz severek yıyor...arada meme emiyor,sonra yoğurt saati yine isterse meme alıyor,ikindide çorbası meme yine,akşam tahıllı kaşık maması ve gecede uyanınca muhallebisini yiyor arı mama olarak...
bu arada kuzi çok uyuyan bir bebek değil gece hep anne memesinde uyyor...
haliyle benim meme hep fora cok cok emiyor kuzum ...
yani 12 saat boyunca canı her istediğinde emiyor...
bizim böle geciyor ek besinli gunlerimiz...
kuzey bey'den seçmelere gelince:

*artık tam anlamıyla dönmeye basladı maşallahı var...elini falan kurtarabiliyor altından döne döne bir hal oluyor

*ek besinlerle gayet iyi aramız hiç bir verdiğimi şimdiye kadar reddetmedi...severek yiyor hatda benim bir oburiksim var diyebilirim...

*boyumuz uzadı gözle belli oluyor fakat kilomuz sanki azaldı gibi tartılmamız gerekiyo

*dişimiz hala beklemede ilk incimizi merakla bekliyoruz...

*bizimle konuşuyor ,tepkiler veriyor ve şapşap vuruyor neresi rast gelirse ...
şimdilik bizden bukadar... aklımıza gelenler bunlar uzun zaman oldu blogumuzu unuttuk....hepinizi öpüyoruz

3 yorum:

öznur-ata dedi ki...

afferin kuzey'e..affiyet bal şeker olsun..ev yoğurduna da biraz meyve ekleyip vermeyi denemeni öneririm..sevgiler

Unknown dedi ki...

ben de ek besinlerle ilgili post hazırlıyorum bir türlü bitiremedim. Begüm de meyve- sebze ne verirsem afiyetle yiyor artık bıkmış anne sütünden çocuk:)

özgekuzey dedi ki...

öznur-ata: ev yoğurdunu cok denedim ama bir kez daha deniycem canım cok saol:)


missred: aynen ya damak tadı bayaca gelişkin reddetmiyor coğu seyi sewerek yıyor kuzeyde begumede masallah:)