2 Ağustos 2010 Pazartesi

GECİKMİŞ TATİL ANILARI.....

bukadar uzun süreceğini bilmezdim bir tatil yazısı yazmanın ....
nedense fırsat bulamadım ,kuzi bu aralar baya değişik,tutarsız.huysuz,mızmız....
pek bi anlam veremesemde büyüdüğünü ve huy değiştirdiğini düşünüyorum...kuzi ile tatil yapmak baya zordu benim için,sineklerden uyumadı,sıcaktan rahatsız oldu,denize girmeyi yadırgadı,yatağını özledi....
bana hiç aman vermedi sürekli kucakta kamak için çabaladı,o sıcakta sekiz kilo taşımak ağrıyan kolum için ızdıraptı,onunla birlikte evde otırdum,üstüne üstlük birde sinek avlamakta tam bir haftamı gecirdim....
ve işin en kötu yanı benimle uyumaya basladı bunada orda alıştı....ek gıda geçişimiz baya guzel tadları yadırgamadı ve yeniş tadlara karsı baya meraklı yaklaşım yaptı....
denize girmeyi istemeyen oğlum için havuz denemesi yapalım dedik,belki suyu soğuk bulmuştır dedik,suyuda ısıtıp havuza koyduk ama ne mümkün bundanda hoşnut olmadı paşam...
arabada baya terledi ,yol bizim için aşılmaz oldu....ve ben sonunda bir hafta antibiyotik kullandım çünkü üst solunum yolları iltihap olmuştu....

kendime kızdım bebekle tatil olurmu daha çok küçük diye...olmuyormuş benim mızırık oğlumla ızdırap oldu...
bu arada ek mama veriyorum artık,sütüm yetmiyor aç kalıyor ve huysuzluk yapıyor...
hero baby meyveli irmikli ile sütlü pirinçli kaşık maması yiyor cokta seviyor...
birde kavanozdaki meyve pürelerini seviyo ama sadece dışarı çıktıysak yoksa kendim hazırlıyorum...
hala biberon ve emzik kullanmıyo tek denemediğim avent kaldı onudamı alsam diyorum....
yoksa cok zorluk cekiyorum....

şimdilik bir kısa merhaba diyerek bloğuma veda ediyrm...

3 yorum:

elif-kayra dedi ki...

bence kuzeyi alıştırmak adına tekrarlamalısınız, anne sütü alıyorise ,biberona ve emziğe alışmaz, benim oğlumda aynı şekilde hiç istemedi.

Adsız dedi ki...

4 yıl daha tatilin ne yorucu bişey olduğunu göreceksiniz. Sonra kendiliğinden yola girecek.

nehirineylemleri dedi ki...

Ay yerim yaa nası ağlıyo