14 Temmuz 2010 Çarşamba

GÜLEN YÜZÜN SOLMASIN ANNECİM....

Kuzey paşa bu aralar acayip güzel gülücükler atıyor,kimi görse ağzı kulaklarında,azcıkta onunla konuştuğunu ve ilgilendiğini gösterdiğin zaman tamam tüm şebekliklerini sergiliyor.oğluşum diyorum öle herkese gülme valla nazar değecek,bizim milletimizin adetidir öle azcık değişik bi bebek görsünler hiç maşallah çıkmaz ağızlarından,öle çok enteresan çok ilgi çekecek bir bebeğimde yok,tabi herkezin yavrusu kendisine güzeldir ama.

bu arada dün cam rendede rendelediğim bir dilim şeftaliyi ,çay süzgecinden gecirdim ve kuzeye tatdırdım hepi topu bir cay kaşığı bişi ,ama öle hoşuna gitti ki,yalandı durdu...benim oğluşum değişik tadlar denemeyi seviyor,amacım ilerde büyğk gurme yapmak oğluşumu,bunun için şimdiden başladım hehe:)))

bugunde havuç suyu var planlarım arasında,15 gun sonra 4 aylık olacağız,bu tadlara tam anlamıyla başlayabilirim ,şimdi bana şu söleniyor,sen delimisin bu ayda çocuğa anne sütünden başka hiçbirsey verilmez,hatda su bile verilmez,ama ben kalkıpta bir bütün meyvayı yedirmiyorum ya...ileride ek gıdalara geçtiğimiz zaman yadırgamasın diye...doktorumuzla da görüşmüştük zaten,4. yına girdiği vakit az az başlayabilirsin demişti...bu arada tartıldık 8 kilo olmuşuz,kendime göre yorum yapayım maşallah suphanallah sadece anne sütü alan bir bebek için gayet iyi bir tablo,standartların üzerindeyiz,yapımızda biraz iri ve şuan kuzey bey
6-9  aylık kıyafet giyiyor,ama şu kanıyada vardım normalde bu kıyafetler nası tasarlanıyo bedenleri hangi standartlara uygun yapılıyo,ne kadar küçük beden olarak ben şimdi kuzeye 3-6 ay almam gerek ama doğduğunda anca olacak kalıptalar....
kuzey beyden secmelerede azcık yer vercek olursak şunları söyleyebiliriz:
-agular yapmaya basladık,utanmasa konuşacak sanki:)
-kafası ile çok rahat bizi yada bir nesneyi takip edebiliyor
-uykumuz gercekten duzene girdi,herkesin dediği gibi üçüncü ay herseyin miladı oldu

-artık ağlarken bebek gibi değildi,koca çocuk gibi ağlıyor
-acayip tv izliyor
-sokak kuşu benim oğlum ,hiç uyumadığı kadar dışarıda uyuyor ve gezmeye bayılıyor
-ellerini tanımaya basladı bu iki uzantı benim mi acaba diyerek onları inceliyor

bizden şimdilik bu kadar...kısa bir tatil düşünüyoruz inşlh...cumartesi sabaha karsı bandırma yolcusuyuz...gelincemi görüşürüz ondan önce bir post daha yazarmıyım bilmiyorum...şimdilik hakkınızı helal edin malum yol hali belli olmaz:)))hepicinizi öpüyoruz...

3 yorum:

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

maşallah oğluşun çok tatlı,
Allah nazardan saklasın,
O qüzel yüzü hep qülsün inşallah =)

özgekuzey dedi ki...

çok tesekkür ederim amin cümlemizin evlatlarının yüzü hiç solmasın hep gülsünler inşlh:)))

Mutluanne dedi ki...

Çok şeker maşallah.Birşeyler vermekten korkmayın derim ben, benim oğlum iki aylıkken tatmaya başlamıştı çokta severek yiyodu hemde.Büyükler ne der bilirsiniz kendi yediğinden zarar gelmez.Sevgiyle kalın:))