11 Haziran 2010 Cuma

UYUMAK YADA UYUMAMAK İŞTE BÜTÜN MESELE BU.....

canım oğlum ,kuzey'im bugun bana acımış olsa gerek...annecik  azda olsa uyudu,vücudum öle yorgun düştü ki bir saatlik deliksiz uyku bile bana yetti...bugun enercikim:)))
gece oğlum çıldırma derecesinde ağlamadığı için annem baktı,saolsun:)))ben sadece emzirmek için uyandımve geçtim eşimin yanına sarıldım uyudum,onunda memnun olacağını düşünmüştüm...
halbuki yanılmışım,sabah annem bebişi hemen yanıma getirmişti ,çünkü biliyor huyunu biraz terstir benim kocacıkım...
bana dedikleri beni bile düşündürdü...
sen nasıl bir annesin,hiç mi vicdanın sızlamadı onu annenle bırakırken.

sadece iki saat uyumak için bebeğini kokundan mı mahrum bıraktın...
hem o bizimle uyumaya alışıktı(sanki 5 yaşında çocuk)
ben oğlumu neden uyanınca yanımda bulamıyorum,demek ki bir kadın anne olduğu vakit çalışmamalıymış,eşine ve bebeğine daha erimli olması için en güzel zamanlarını işte değil evde geçirmeliymiş....
o geldiği vakit ben uyuyor oluyormuşum bu durumdan çok sıkılmış...
hazır kıta askermiyim ben ,ne yapayım gençlik yıllarımdada uykuya çok meyillli bir yapım vardı benim ,dayanamazdım...
haa birde nedese;o annesine kuzey'i götürmek istediği vakit ben mantar gibi tepesinde bitiyormuşum,hiç yalnız bırakmıyormuşum...(bu arada kaynanamla aynı binadayız) ama ben kendi anneme tüm gece ,hatda tüm gün bırakacak kadar güveniyormuşum ,bu sorun olmuyormuş...
böle uzayıpta giden bir konuşma geçti aramızda...
nese,bende çok sıkıldım artık kuzey'in uyku ve gaz sorununu yazmaktan aa hayatım bunlardan ibaret şimdilik,onun bir pırtı dünyalara bedel benim için...
oğluşum bir ay sonra düzene girecekmiş,üç aylık olduğu vakit yaşam standartımı değişecek sanki....:))))

bu arada ben yine tatil özlemi çekiyorum,ben yine hayatımın düzene girmesini diliyorum,ben yine beynimin bu kadar dolu oluşundan rahatsızım...
hayatımın düzene girmesinden kastım da;iş değişikliği yapıcaz o bir kesinleşse keşke,buna bağlı ev değişikliğide yapıcaz inşlh buda kesinleşse...
bir kadın evini sevmezmi ,evet ben sevmiyorum...yaşadığım muhitide sevmiyorum...
ben bir aile olmak ne demek şuan için bilmiyorum...hayatıma çekirdek aile olarak devam etmek istiyorum ve bunu yapabilirmiyim bilmiyorum hayal gibi geliyor...benim ruh halim kuzey'ede çok yansıyor biliyorum...gene nerden nereye geldim ben ya püfffff .....birde yazacağım konudan sapmamayı öğrensem...:)))

Hiç yorum yok: