12 Haziran 2010 Cumartesi

KUZEY 'DEN ESİNTİLER.....

canım oğlum bu gece biraz daha sakindi...saolsun benide germedi...istediği arabasında uyumakmış bebeğimin,bizde hiç dokunmadık evin içinde gezindik ve uykuya daldı...sabaha karşı binbir şebeklikle uyandı paşam,yapmadığı kalmadı,annesine ne gülücükler verdi...
babası ile oynadılar,konuştular,koca adam gibi babasının anlattıkları dinledi,babacık ondan ayrılamadı tabi...
bu sabah ağlama stilimize bir yenisi daha eklendi...arada ''bööö'' yapıyo ,sonra ''beeee'' diye ses çıkarıyo...
hahhahha:)))birde dudak büküşü var dillere destan,ağlamaya hazırlıyo kendini,o bana şebeklik yaptıkça bende uyku falan kalmıyo....
eşim diyorki aynı senin gibi ağlıyor,hiç çekici değil ağlaması,bebek dediğin klasiktir ''ıngaaa ıngaaa'' diye ağlar ama kuzey resmen anası gibi böğürüyooooo.....
evdeki tüm ahalinin dilinde kuzey'in bu sabah ki ağlama sesi,herkes onu taklit ediyo millet kırılmış gibi gülme krizinde...bizimki bize bi bakıyo gülüyo,bi bakıyo napıyo bunlar diyip içleniyor...sırf onunla oynuycam diye işe eşofmanlarla geldim birde güzel geç kaldım...ama bugun son gunümüz zaten ,babamız fuardan dönüyor veeee bir süre bizim ananemize gelmemiz sorun olur yaklaşık on gundur burdayız çünkü...
şu internet takıntımı bir türlü yenemedim,sanki olmayınca bir yanım eksikmiş gibi geliyo,illa sabah uyancam gece uyancam bi tur atcam netde...

ama maalesef ki bizim evde net yok ühüüü ühüüü....
evi değiştiririm diye almak istemiyorum...nese kuzey paşadan bir iki resim ekliyeyim sizede azcıkın gülün....

1 yorum:

İki oğlan Annesi dedi ki...

ne tatlı bakmış Kuzey bebek
maşaallah...