19 Haziran 2010 Cumartesi

KARMAN ÇORMAN....

Bugun azcık tuaf başladı benim için ,zaten son 3 gundur sürekli ayna ile beraberim...ne yapayım gözümü alamıyorum,kuaförüm saolsun beni öle bir sebeğe çevirdi ki aynaya her bakışımda sinirmden kuduruyorum...
çarsamba gunu ,ne zamandır diplerim çıktı rengini kırdırayım diyordum ,yaptırdım...burda bizim esnaflardan biri kuaför olan,ayıp olmasın yan yanayız diye hep ona gidiyorum iki yıldır,ama bu sefer elamanı çıkmış kendi tek,para işte tatlı geliyor hem benimle ilgilenmesi gerekliyken gene müşteri aldı ve herkesin işi acele tabi,benim sacıma açıcıyı sürdü ve unuttu tabi benim kafam nası karıncalanıyor,kaşınıyor...nese yıkadı hangi arada olduysa,bir de ne göreyim aynada aman yarabbi kızıl olmuş,hemde nası....hani yaşlı kadınlar beyaz saçlarının üzerine kına yakarlar ya aynı onun gibi,açıldıkça açılmış benim saçım...ve röflelerime ahenkle uyum sağlayan birde kızıllarım oldu sayesinde...ben eve gittim bu halde bebeğim ağlıyordu ,emzirdim ama aynaya bakamıyrum ev halkından da olağan zılgıtı yiyince hepten şiştim,akşam bir yere yemeğe davetliyiz bu saçla nası gidicem hemde tam bir saatim var hazırda değilim...
nese bir koşu yine kuaföre kaçtım,eşime bişi demedim biliyorum kızacak bana,gene ne yaptın iki arada bir derede neden bu gune sıkıştırdın diyecek...nese malum şahısta yaptığı hatayı anladı,düzeltmek istedi ama ne mümkün ...
üzerine paket atayım dedi...ben zaten çaresizim nedese kabulüm zaten birde gec kalmışım,ama sonuç hüsran ,benim sac rengim özellikle diplerim berbat oldu,ağlamak üzereyim,sinir harbi yasıyorum....
ve bugun  bir daha gittim,elimden bişi gelmez bişi yapamam dedi beni başından savdı birde esnaf olcak dost kazığı işte...
nese yarın daha cok bu durummdan bahsederim ne olcak şimdi nası duzelir bilmiyorum kumrala mı boyatsam...
birde yarın ilk babalar gunumuz bakalım nasıl gececek....

1 yorum:

kalüfer böcüğü dedi ki...

benim saçımda yanmıştım gittim siyaha yakın bir kahveye boyadım. kırıklarda azaldı renkte iyi oldu o iğrençliği ancak koyu renk kapatıyor.