13 Mayıs 2010 Perşembe

UÇTU UÇTU KIRKIMIZ UÇTU...


şu kırk denilen sey ne tuaf bişimiz ...uçurduk tabi...ama başımıza kuş falan konmadı...değişen bişide olmadı ..oysa ben kendimi hep bu ana odaklamıştım,kırkımız çıkacxak hersey düzene girecek,uykumuz ,yemek yeme düzenimiz...
ama bakalım bundan  sonra ne olcak...şimdide herkes bekle üç dört aylık olsun bak nası duzelcek diyolar ya ben kendimimi kandırıyorum yoksa birileri benimi kandırırıyo...
gelin orta noktayı bulalım şuna altı aylık olsun diyelim...bari bend ekendimi avutmamış olurum...
kırkımız çıktı bakalım yalnızda kalırım artık ben bırakır annem beni ühüü ühüü:)))
nasıl yapıcam...yarın kendi kendim bebişi yıkamaya başlıycam,onunla uyanıp uyumaya alışcam...
evde yalnız kalmak nası bişi bilmiyroum önceleri olsa ohooo yapacak bi dunya iş bulurum kendime...ama şimdi iş bulsamda kuzey beni rahat bırakmaz...
bu post için çok guzel duşünceler vardı aklımda yazacağım ama şuan etrafım kalabalık kafamı toplayamıyorum....nese bir baska postda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: