8 Mayıs 2010 Cumartesi

BİTEK ANNEM OLSUN BANA BİŞİ OLMAZ.....

yarın anneler günü...ben ilk kez bu duyguyu yaşıyıcam...içimde tarif edilmez acayip bir mutluluk,ben de anneyim,benimde bir evladım var,belki şimdi değil ama bikaç sene sonra minicik bir gülümseme ile kucağıma atlayacak bir meleğim var...onun o gülümseyişi için tüm dünyaları feda ederim...

ben de anneyim...

canıma can katan bir varlığa sahibim...

annem gibi,babanem gibi beni büyüten bu kutsal kadınlar gibi bende o mertebeye ulaştım çok şükür...

şimdi dilimde bir tek cümle...'' bitek ANNEM olsun bana bişi olmaz''....

bugun dışarı çıktım kendim için uzun bir aradan sonra bişi yapayım dedim ama ne mümkün,bebeğime bir sürü ciciler alarak eve döndüm...

ve şunu söledim anne olmak böel bişi sanırım...ilk kez kendimden önce birini düşündüm,bunu yaparkende acayip mutlu oldum,keyif aldım....
tüm annelerin anneler gunu kutlu olsun...sizler başımızın tacısınız....

Hiç yorum yok: