5 Ocak 2010 Salı

BUGUN DOKTORA GİTTİK.....



Bugün nedense sabah sabah babamızın yoğun ısrarı üzerine doktora gittik,nerden çıktı nerden aklına geldi bilmiyorum ,ufak bir böbrek sorunumuz vardı onu merak ediyorduk ama ben cuma gidecektim,nese telefon açtım ve gittim.....ama doktorumuz doğumdaymış tam iki saat bekledim artık tansiyonum falan yükselmişti,beklemekten daral gelmişti...nese acık sakinleştim muayneye girdim,oğlum kocaman olmuştu,tam 25+2 günlüktük.bayada büyümüşüz,gözlerimizi açıyormuşuz artık misket gözlü ,fındık burunlu,yuvarlak suratlı bir oğlan bizi bekliyormuş,bizde on minik burunlu küçük adamı dört gözle bekliyoruz ...810 gram olmuşuz,tombilik olduk yani artık....ultrason ışınlarından dertliyiz ,oğluşum hiç sevmiyor hemen tepki veriyor,yaramaz bir çocuk olacak çok kıpır kıpır ,doktor teysemizi çok yorduk,bi türlü ölçümlerimizi yaptırmadık:)))

artık şafak sayıyoruz .eksiklerimiz artık tek tük kaldı,birde odamızı hazırlarsak tam olacak.mide yanmalarımın dışında muhtemel bir sorunum yok,öle böle değil ama sanki kezzap yutmuşum gibi ciğerlerimden yemek boruma kadar yanıyorum.bakalım çok etkili bir ilaca başlıyorum yarın inşallah bu sorunda bitecek.kuzey beyin anneside kilo almış,altıncı ayımızdayız ve toplam 10 kilo ile birlikteyiz.... planlanan kilo alımı aslında on kiloydu ama biz aştık sanırım tombilik bir anneyim şuan.....

babamızda bizimle birlikte kilo alımına hararetle devam ediyor,sanırım  dokuz ayın sonunda birlikte doğurcaz:)))

şimdilik bu kadar oğluşum gayet iyi ,güzel haberler aldım bugun babamız  ve tüm sevdiklerimizle mutluyuz... hepimiz kuzey beyin gelişini bekliyoruz o sağlıkla gelsin de bizim için herseye değer....

1 yorum:

Tuğba... dedi ki...

Canım, kuzeyin içindeki her anının tadını çıkar. Onu bol bol sev. Ben yoğun iş temposu yüzünden hamile olduğumu bile unutuyordum gündüzleri. Her an, her gün çok kıymetliymiş şimdi anlıyorum...
Sevgiler..