1 Ocak 2010 Cuma

2010 HOŞGELDİN BANA KUZEY'İMİ GETİRDİN.....

yepyeni bir yılın ilk günündeyim....diğer yıllara nazaran çok büyük bir değişiklik var hayatımda,karnımda bebeğim var....yaşamıma dahil ettiğim minik yaramazımla artık şafak sayıyoruz.çok mutlu oldum bu yıl ben ,gecen seneye okadra çok şey borçluyum ki bana bebeğimin müjdesini getirdi,anne olacaksın sende dedi,oyuzdne onu seve seve uğurladık şimdi yeni yılı daha bi sevgiyle bağrıma basıyorum bebişim gelecek seninle diyorum.sayısız cümleler var içimde dile getirmek istediğim,içlerinde hiç pişmanlık hiç keşke yok.hep iyi ki var....

iyiki hamile kalmışım-iyiki bir bebek istemişim-iyiki anne oluyorum-iyiki daha fazla ertelememişim-iyiki çok az bir zaman kaldı diye uzayıp gidiyor bu liste.acemi bir anne olmanın tecrübesiyle anca bukadar kendimi toparlayabiliyorum yoksa ben koskoca bir gülücük olarak etrefta dolanmaya devam edicem çünkü...sanki bir tek benim bebeğim mi oluyor ,her yıl milyon tane kadın anne oluyor,ama ne bileyim işte.....

biz bu yıl yepyeni umutlar besliyoruz kalbimizde,umutlarla birlikte büyüyorsun bebeğim içimde,aldığım her nefese şükrediyorum içimde sen varsın çünkü....

yılın ilk günü ne değişti hayatımızda:

-sen artık 6 aylık oldun oğlum(24+5) günlüksün....

-ben artık rahat etmekte zorlanır oldum,hatda yüzüm şişmeye başlamış herkes öle diyo

-kilo aldım farkındayım,dombili bir hamile oldum artık hiçbişi yakışmıyo bana senden başka

-odanı düzmeye başladık perdendi,takımlarındı ,herseyi şekile sokmaya başladık babanla

-herkes senin için birşeyler yapma çabsı içinde,her yeni gün sana bir sürü cici geliyor çevremizden şimdiden koyacak yer bulamıyoruz

-ananen deden,babanen,büyük babanişin ,teysen hep seni bekliyoruz dört gözle ,herkesin eli karnımda,senin bir tekmeciğini hissetmek için yarım saat dibimde oturuyorlar.


-baban açısından bişi demiyorum hehe:)))
ne kadar belli etmese de o şimdiden çok heyecanlı  minik aslan geliyor diyor oğlum...sen baban için hayatda olabilecek en büyük  hediyesin ,benim içinde öle,ama çok şanslısın bitanem şu dünyada her çocuğun sahip olmak isteyeceği bir babaya sahipsin daha ne diyeyim....
güzel oğluşum seni çok seviyoruz ŞAFAK 107 .....

Hiç yorum yok: