17 Mayıs 2012 Perşembe

BİRİSİ DİYET Mİ DEDİ :))


offff her zaman ki gibi değişmez kural ben yine diyetdeyim...
ne çilem varmış allahım dolmadı gitti,kilolar beni bırakmadı,ben onları bırakmak için deli divane oluyorum oysa,kendimi paralıyorum,aç kalıyorum be en önemlisi ,aç yatıyorum ben.
karnımdan gurul gurul sesler geliyor,aç da uyunmuyor be arkadaş ...
ne yapayım yemekten öle genişlemiş ki midem alışsın artık diye az yemeye gayret ediyorum.
bir haftayı geçkin bir süredir diyetdeyim öle bilindik şeyler değil benim ki yağı ,tuzu,şekeri,unu kestim.
sebze ağırlıklı besleniyorum.zeytınyağlılar tüketiyorum yaz geldi falan diye.
çorbalar,salatalar zaten vazgecilmezim,sabahları yıyebildiğim kadar domates salatalık tüketiyorum.
bol su meyva cayları,bitki cayları bişiler yapıyorum işte.
yürüyorum en önemlisi bu,evde de spor yapmaya çabalıyorum,leslie yada bazı egzersizler ,hiç bişi bulamazsam açıyorum müziği göbek atıyorum ,zumba yapıyorum ...
aslında hiç aklımda yoktu bu diyet olayı,ta ki bir ay evvel kendime bir gömlek aldım ve dar geldi olmadı hemde 40 beden olmasına rağmen.cok üzüldüm.ve ben onun içine girmeliydim yapmam gerek dedim başladım.
haaaa işin garip yanı hiç ama hiç kilo veremedim...
sadece şaka gibi kalın olan belim erimeye başladı benım belden yana bır sıkıntım yok ki,tek derdim basenler.
şimdi sizlere kendimce yaptığım diyet mamaları paylaşıcam belki aranızda diyetde olan vardır işine yarar...

ilk foto keten tohumlu kurabıye:
içinde bir su bardağı lor peynıri-bir yemek kaşığı corekotu-dereotu-bir yumurta-yarım cay bardağı zeytınyağı-bir su bardağı dovulmus cevız ve aldığı kadar yulaf kepeği var...
yoğurup hepsini top top yapalım ve keten tohumuna batırıp 170 derecede 15 dk pişirelim...

ikinci foto yulaflı krep:bir yumurta-bir su bardağı yağsız süt-bir yemek kaşığı lor-biraz maydanoz-akıskan bir hamur olacağı için aldığı kadar yulaf kepeği

8 yorum:

emreyle hayat dedi ki...

Hiç diyetsiz hayat olurmu :) blogger anneyim canım takipteyim, beklerim bloguma :)

Fincan Teyze dedi ki...

yalnız değilsin arkadaşım. bende rejim ilçesinin diyet kazasındanım. kanıma işlemiş kurtulamıyorum ;) diyetsiz yapamıyorum...
Kandilinide kutlarım
sevgiyle kal

Süreyya dedi ki...

Yazını okurken çok güldüm :) Umarım istediğin kiloya ulaşırsın..kolay gelsin..sevgiler :)

özgekuzey dedi ki...

diyetsiz hayat olmaz tabi ki anne olmak demek geri kalan hayatını diyet denılen nemenem seyle gecırmek demek:)

ÇokBilmiş dedi ki...

Valla ben 44 bedenim, diyet yapmaya da niyetim yok. Amaaaan, ölümlü dünya 44 beden ölsem ne olur sanki?

Fincan Teyze dedi ki...

En son diyetteyim dedin, bir daha haber alamadık. sadece merak ettim seni, umarım kötü bir şey yoktur.
sevgiyle kal...

özgekuzey dedi ki...

fincan teyze:
hala diyetdeyım:)))
öyle kolay gıtmıyor ki kilolar...
kötu bır sey yok benı merak etmene sevındım desem tesekkurederim:)
sende sevgıyle kal

Adsız dedi ki...

Merhaba
sizi blogger annelerinde bulup hemen izlemeye aldim.
Sizide bloguma beklerim
komirra.blogspot.com