3 Ocak 2012 Salı

ELVEDA 2011...

şimdi sen gidiyorsun ya sevgili 2011,git bence dönme ardına bakmada...
hayatımda bir çok pürüzü,olmazları,kahretsinleri,pişmanlıkları hep sende yaşadım ben,zordun zor oldun,çok ağladım çok üzüldüm...çok olmazları olur ettim...bit artık diye bekledim durdum...
bana yönelik kötüydün...benli tarafını hiç sevmedim işte...
kuzey'li tarafına gelince;
sen gittin oğlum bir yaş daha büyüdü...iki yaşına sadece 4 ay kaldı...
bundan başka ne diyebilirim ki yeni yıl yazısı olarak...
inanıyorum ,gercekten yeni yıl umudumuz olacak...
hersey ama hersey daha iyi olacak bizim için ,öyle ümit ediyorum...
fazlada bişi yazmak istemiyorum...zira aklımda cok sey vardı şu pcnın basına oturmadan evvel ama kafamdan silinip gitti,hep diyorum ki ya kadın kalk üşenme bir kağıt kalem al ve aklına gelenleri yaz,yaz ki uçup gitmesin...
pc yı acmak eziyet gibi  kuzey paşam saolsun annii bebiiii diyerek bana müzik aç demek istiyorda,rahat bırakmıyor beni...
neyse bak yıne uzadı gıttı...
:))))
hadi baş baş...

Hiç yorum yok: