26 Haziran 2011 Pazar

100.İZLEYİCİ

merhaba,sevgili blogdaşlarım..
en son 99 rakamında takılı kaldığımız için ne zaman acaba bu uğurlu sayıyı göreceğim diye meraklar içindeydim,en çok da acaba kim olacak diye aklımdan geciriyordum hep...
belki çok abartılacak bir durum değil bu rakam kimine göre,ama bana göre emeğimin ulaştığı görmek istedğim bir nokta,blog yazmaya başladığım gunden itibaren aklımdan bu hiç gecmedi,zaten o kadar acemice başladım ki,izleyici nedir,nasıl izlemeye alınır,önemi nedir bilmiyordum...
ama yazıyorsunuz ya,okunmak ayrı bir keyıfli...
çünkü;
^^hayat paylaşınca güzel^^
sevgiyle kalın dostlar...


buradan 100.izleyicim olan nurturiadan tanıdığım sevgili atalay'ın babanesi pınar ablaya da çok tesekkur ederim,tanıdık bir ismi görmek beni iki kat mutlu etti...

bu arada burdanda size olan hayranlığımı belirtmek isterim...
neden ben bu süper babaneye hayranım merak edenler olabilir,buyrun bakın:)))İŞTE BLOG BABUŞKA