11 Şubat 2011 Cuma

ORTAYA KARIŞIK -2-

efenim ,guya gece yazacaktım değil mi? ama nedense kocam okeye takmış durumda,bana fırsat kalmıyor ve erkenden uyuyorum saolsunlar beni pek bi düşünürler kendileri.
off aslında canım sıkkın,yarın eve götureyım sizi dedi.oysa ben daha yeni yeni alışmıltım rahatlığa,üfff düşüncesi bile kötu ,az daha kalsam ne olcaktı sanki.surat astı:(((
evdede kuzeyı babanesi,dedesi,halası,kuzenleri özlemiş...
bakalım,eğer gercekten yarın döneceksem bugun cok işim var...aslında sinemeya gitmeyı planlıyorduk,yani ben öle düşünüyordum.millet romantık film kaçırmayın gidin ,tesadufen aşkı anlatan bir film işte belki kendinizi bulursunuz diye bas bas bağırıyo,eee özgede meraktan çatlıyo.
ama vicdan yapıyo,bebeğim küçük kim bakacak diyo.olmaz keyfim için onu tek mi bırakayım diyo,hele kocasını hiç sormayın,of diyorum asıl bombayı o patlatıyo...olmazzzzzz diyo baska bişi demiyo,hatda sen git istıyorsan kardeşinle ben kuzeye bakayım diyor:)))
nese kafam bir dunya oldu zaten ,kararsızım..aslında kişisel bakım için kuaför yollarına düşmem lazım,kaynanam bile benden çok kendine bakıyo yaww:)
valla kuaförden beri durmaz,rujsuz dışarı çıkmaz oldu:) ben kendime bakıyorum da valla utanıyorum halimden pek bi saldım zatı kendimi....
nese olmadı iki dakka halledeyım ,gideyım boyamı alayım,yoksa sacımı mı boyatayım onada karar veremedim.en mantıklısı boya almak evde olurum en azından aklım kuzumda kalmaz,of amma evhamlı bişi oldum ben ya...
kilolarım takıldı bak şimdide aklıma,ne gusel 4 kilo vermiş 68 kilo olmuştum,bi kuzeyın hastalığı ardından benim hastalığım diyetı bırakmama neden oldu,yenden baslasam bir şevk gelse içime nolurdu:)
birde şu var ne gusel aklımda bi dolu sey ile pc basına oturuyorum,hadi bakalım başyalım diyorum ,gene aklımda olmayan bir suru sey yazıyroum...
ne oluyor ya bana:))))
birazdan kuzu uyanmadan ikinci postuda yazayım diyorum kısmetse.
bu arada ben ne kadar sanal bir kadın oldum böle diye düşünüyorum,gunumuzun nimetlerinden bir haylı yararlanır oldum,aklım hep netde ,illa gun içinde iki kez bakıcam,bi gzeincem ,dolancam aklım kalmıycak...
yoksa gece yatamam ,gece gece aklıma düşer valla...
blog arkadaslarım,nurturia arkadaslarım,face ,kk,nisan anneleri derken hayatım biran da doldu tastı...
bir dolu sevenim,bir dolu sevdiklerim oldu ne mutlu bana:)
arada yüzümü kara çıkanlarda olmuyor değil,en kötusu de eşim karsısında mahcup duruma düşmek oluyor,ama bu birdaha olmyucak:) çünkü adamacağız sayemde yoğurdu üfleyerek yer oldu...
benim insan canlısı kocama bile bir hal oldu ya:)
off kuzu uyandı özge kaçar:)))))))))

Hiç yorum yok: