9 Şubat 2011 Çarşamba

MİMLENDİK...

Sevglili Yasir'in annesi beni mimlemiş...
konu süper...
onun hazırladığı mimi okurken bayaca karnım açıktı,ağzım sulandı ne yalan söliyeyim:)

EN GÜZEL YAPTIĞIN YİYECEKLER MİMİ:

*EN GÜZEL YAPTIĞIN YEMEK=körili tavuk- başamel soslu patates graten-fesleğenli domates çorbası- nohutlu ve tavuklu pilav-yoğurt çorbası.... böle uzar gider ,aklıma gelenler bunlar.aslında tüm yemekleri sölemesi ayıp çok güzel yaptığım sölenir de:)))

*EN GÜZEL YAPTIĞIN TATLI=çikolata soslu tavuk göğsü- irmik helvası- bisküvi pastası- browni- şekerpare- portakallı sütlaç- kremalı milföylü pasta - cevizli oklava tatlısı
EN GÜZEL YAPTIĞIN PASTA=muzlu yaş pasta-bisküvi pastası
EN GÜZEL YAPTIĞIN SALATA=Yumurtalı patates salatası- pancarlı makarna salatası

EN GÜZEL YAPTIĞIN BÖREK=mantarlı börek-yalancı su böreği
EN GÜZEL YAPTIĞIN HAMUR İŞİ=otlu poğaça-zeytin ezmeli açma
EN GÜZEL YAPTIĞIN KURABİYE=tahinli cevizli nokul- çiçek kurabiye

MİM BURADA SONA ERİYOR...BİZDEN İSTENEN BURADAKİ YEMEKLERDEN BİRİNİN TARİFİNİ VERMEK VEDE FOTO EKLEMEK....
YALNIZ BENDE MALESEF FOTO EKLEYEMİYORUM.UZUNCA BİR SÜREDİR HAMUR İŞİ YAPMIYORUM MALUM GEBELİK KİLOLARI HALA BENDE BOLCA MEVCUT ,BIRAKMADI YAKAMI GİTTİ,BİRAZCIK BOĞAZIMI TUTUYORUM:)))
GELELİM YEMEKLERE ŞUAN İÇİN HEP KUZEY'İN YİYEBİLECEĞİ ONA UYGU YEMEKLER PİŞMEKTE OYUZDEN FOTO YOK:)))
ÖNCELİKLE BİZİ MİMLEDİĞİ İÇİN SEVGİLİ YASİR'İN ANNESİNE ÇOK TESEKKÜR EDİYORUM,ÇOK KEYIFLİ BİR MİM OLDU GERCEKTEN....
VE ŞİMDİ SIRA BENİM MİMLEDİKLERİMİ ,ÇOKKK MERAK EDİYORUM BAKALIM NELERMİŞ...

DURUNUN ANNESİ HACER
KAANIN ANNESİ ESRA
YANKININ ANNESİ ÇİĞDEM   
ELANIN ANNESİ GÜLCAN
BEBİŞLERİM

VEEEEE BU MIMI YANITLAMAK İSTEYEN HERKESSSSS:)))

Hiç yorum yok: