9 Nisan 2010 Cuma

KUZEY BEBEĞİN DOĞUM HİKAYESİ......

canım oğlum 2 nisan 2010 cuma gunu saat  10:15'te genel sezeryan ile dünyaya geldi...kilosu 3.770 gram boyuda 53 cm. olarak dünyaya geldi....çok heyecanlı bir yolculuktu,resmen yollar  bitmedi,hastaneye vardığımızda tüm hazırlıklarımız tamamlandı, hemşire geldi artık gidiyoruz dedi,işte o an dünya durdu,zaman durdu,hayat oan gözlerimin önünden film şeridi gibi geçti,doğdum büyüdüm ve anne oluyorum dedim...eşim ameliyathane kapısına kadar geldi,ağlayamadım,gözlerim dolu dolu sımsıkı elini tutdum çok korktum,hep bebeğim iyi olsun dedim aklım hep ondaydı,sağlıkla ona kavuşmak....çok tatlı bir anestezi doktorum vardı beni çok sakinleştirdi,şimdi bebeğine kavuşacaksın dedi ve uyudum....uyanmam çok güç oldu,sancılı bir uyanıştı....eşim hep kameraya çekmiş çok zor olmuş uyanmam...hep ağlamışım bebeğim nerde iyimi diye...neden gelmedi diye ağlamışım....gözüm kimseyi görmemiş....bebeğim geldiğinde ki o an işte dünyalara bedeldi...cok tatlıydı ,simsiyah saçlı bir oğlan...nasıda büzmüş dudakları benden medet bekliyor....ama kıpırdayamıyorum,öle ağrım varki ,öle sancılıyım ki,bebeğimi kucaklamıyorum,emmek istiyor ama ne mümkün tek başıma onu kucaklayamıyorum bile...işte o an keşke hersey normal doğum için ideal olsaydı dedim...ama neyse sağlıkla dünyaya geldi oğlum...şimdi karsımda uyuyor...canım oğlum sağlıkla geldi dünyama....

yakında yani ne zaman fırsat bulursam lohusa postlarımla sizinleyim....şöle söliyim lohusalıkmı aman  aman ...acayip bir bunalım içindeyim,krizlere falan giriyorum ağlama nöbetlerim oluyor.... onlarda ayrı bir post olur valla.....

Hiç yorum yok: