29 Mart 2010 Pazartesi

BELKİDE SON HAMİŞ YAZIMIZDIR......( 37 haftalık)

içimden geldi bugunde ölesine yazayım dedğim bir gunun sabahı doktora gittim,herzamanki rutin kontrollerimizden birini olacaktır,cumartesi olduğu için çok kalabalıktı,sıramız geldi muayne olduk,bebeğim tam 3.000 kg olmuştu,boyumuzu ölçmek artık biraz zormuş bişi demedi...suyumuz falanda gayet iyiymiş...nese tansiyon ölüçümüne geldi sıra zaten bir aydır bu şikayet bende vardı ,sürekli tansiyonum ve kalp atışım yüksekti...tansiyonum 13/8 çıktı ve doktorum pek beyenmedi,bebeğimin hareketleride gun içinde olduğu kadar sık değildi ben artık yeri dar geliyor falan diyordum,kalp atışım ve çarpıntı olayım beni çok etkiliyordu,uykudan kalkınca,kahvaltı ederken ,otururken bile bir anda cok yorulmuş ve iş yapmış gibi kalp çarpıntımı beynimin içinde duyuyordum....neyse nst'ye çıkalım dedik,baslarda iyi seyreden kalp atışımız ve sancımız bir anda tavan yaptı,çekim bitince hemsire tansiyonumu ölçmek istedi,işte şaşırtıcı ve korkutucu sonuç 16/10 çıktı....direk doktorumu aradı,kendisi geldi ve bu sekilde bir yere gönderemiyceklerini söledi,yatış yapmam gerekliydi...bende gebelik zehirlenmesinden şüphe ettiğini 48 saat gözetim altında tutulmam gerektiğini sölemişti,bir sürü test yapıldı ,tansiyonum az da olsa serumlarla ve ilaçla dengelendi,gene nst yapıldı gene bebğim sancılıydı bu sefer onun için serum takıldı,sabaha karşı yapılan nst de gene sancı tavan yapmıştı 20 dakika içinde 5-6 kez yuksek sayılabilecek bir sancım vardı....nöbetçi doktor bu doğumu baslatan bir eylem olabilir seni doğumhaneye alalım muayne edelim dedi...korkuyla karışık bir duygu içinde indim,çok soğuktu,ürkütücüydü,ebe desen allahım düşman basına,açıklık varmı diye kontrol edecekti ama çok hoyratca ve kaba davrandı,4 kez denedi canım cok yandı ,çok ağladım ve çok korktum...açılma yoktu....zaten çatım dardı...hemde bu acıya sebep gecirdiğim yoğun mantar enfeksiyonuydu....nese bugun öğlen nöbetci doktor gitmeme karar vermiş,idrarımı evde topluycakmışım bu sabah sekizde götürcez eşimle hemde kendi doktoruma olanları anlatıcam,yasadıklarımı,çok zorlandığımı ve onun kal demesine karsın beni çıkardıklarını söliycem....bakalım yarın bize vereceği yanıt ne olacak...ben bu sartlarda normal doğum istemiyorum zaten,ürktüm ve tedirgin oldum düşüncesi bile tansiyonumu tavan yapıyor,hatda suanda bile tansiyonum yuksek...yarın inşlh hakkımda hayırlısı olur...bakalım yarın bebeğimi mi alıcam yoksa bebeğimin gelecği tarihimi alıcam...yoksa doktorumu ve hastaneyi değişirtirmek zorundamı kalıcam hiç bişi bilmiyorum tek bildiğim bugun evde olduğum için çok mutlu olduğum...bebeğim zamanında gelsin istyrm çünkü ve daha zamanımıza var...rabbim sen bu yolda kimseyi alıkoyma ve eğlendirme gercekten cok zor,bebeğimde bende sana emanetiz sen hakkımızda hayırlı olanı bize nasip eyle....

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Ah canım ya zor bir deneyim yaşamışsın. Benim de ne zamn doktora gitsem tansiyonum hep yüksek çıkıyor, sabah eşim ölçtüğünde 11-7 den yüksek çıkmıyor. Orada çok heyecanlanıyorum farkında da değilim aslında. Bence hiç endişe etme bebeğin 3 kilo olmuş ne güzel, normalde insanlar bu kilolarda doğuruyorlar. Hakkınızda hayırlısı neyse o olsun. Gebelik zehirlenmesi için de idrardaki protein miktarına bakılıyor sanırım. Umarım birşey çıkmaz canını sıkma, olumlu düşün.

özgekuzey dedi ki...

missred diary: canım çok saol,ewt kötu bi deneyim yasadım ama hersey geride kaldı bebeğim cuma gunu gelecek inslh...
bakalım yarında test sonucun cıkacak inşlg gzl cıkar...ama tansiyon ilacına basladık bile...

İki oğlan Annesi dedi ki...

geçmiş olsun canım
meleğini cuma günü sağlıkla kucağına alırsın inşallah...

Unknown dedi ki...

demek cuma günü geliyor, ay çok heyecanlı, bu 3 gün geçmek bilmez şimdi, hayırlısı neyse o olsun, öyle böyle derken geliyor bebekler. Bu arada sizlerin doğumuna bile bu kadar heyecanlanıyorken kendi doğumumda napıcam acaba ben???:)))