14 Mart 2010 Pazar

BEBEĞİM BENİ ÇOK KORKUTTUN.....


canım oğlum....

bugun tam 35 haftalık oldun...artık sana kavuşmama çok az kaldı.....

dün doktor teysendeydik...allahım keşke hiç yaşamasaydım dediğim bir gun geçirdim...iki gun evvel yaşadığım tatsız bir olayın seni bukadar etkileceğini bilmezdi annecim,eğer bilseydim emin ol kaplan kesilir ve seni korumak için elimden gelenin en fazlasını yapardım bebeğim....benim moralimin bozukluğu,yaşadığım tatsızlık,ağlama nöbetlerim seni olması gerektiğinden bir hayli fazla etkilemiş...ben istermiyim annecim senin üzülmeni,bu aklımdan gececek en son sey....ama genede yaşandı ve bitti diyorum,acısını biz çektik oğlum seninle ama genede allaha havale ediyorum...nese sabah benden bir miktar su gelmesi ile uyandık;ben gene önemsemedim,sanırım artık rahime çok baskı yapıyorsun ve ben çişli bir kadın oldum dedim,ama onun gecesinde zaten anlamsız bel ağrıları ve kasılmalar ile wc ye gitmek işkence olmuştu...nese sabah artık doktora gitmeliyim derken bir anda karar verdim ,doktorumu aradm basımdan gecenleri anlattım ve hemen geliyorsun dedi....haaa bu arada ka zamandır tuaf bir çarpıntı ve tansiyon yüksekliği söz konusuydu...doktora gittik,benim tansiyon gene tavan yapmış,bu sefer sen aklımdasın hepten çarpıntım yoğunlaştı...
önce usg de kontrol etti,suyumuz şuan için iyiydi,ama sen de çok tuaf bir hareketlenme vardı,muayneyi çok uzatmadık....hemen birde çatı muaynesi yapalım dedi doktorumuz...
aman allahım işte kavus dolu anlar geliyo...

hamileliğin başından beri ızdırapla kıvrandığım ,deli gibi korktuğum o iğrenç alet...gözümde resmen bir canavara dönüştü,utançla korkuyu aynı anda yaşadım...ama senin için yapmalıydım gözümü kararttım ve çıktım...aslında ne güzel bu zamana kadar hersey normal gözküyordu,rahimde yumuşama vardı ,hatda suni sancı ile açılma sağlanıp gayet güzel normal doğurabilirdim ama one....????

tamamen şok yasadık doktorumla ikimiz,çatım  okadar dardı ki ,bakması gereken alet dahi girdi ama açılmadı,çok canım yandı çok.....nese son bir deneme dedi ve ikincidede sonuç aynı,çatı darlığı teşhisi koydu...bu şartlarda normal doğum bebeğim tehlikeydi,birde nedense usg ölçümünde 37 haftalık çıktık....göbek çevremizin ölçümü yine büyüktü...

bu şimdilik bitmişti ama kesin olarak bir hafta sonra görüşmek ve bu  konuyu konuşmak için gün kararlaştırdık artık doktorum beklemek istemdi ve acil nst'ye çıktık...çünkü kuzey çok huzursuzdu...bebeğimin kalp atışlarını duyunca çok mutlu oldu bir minik kalp atıyordu içimde....ben mutlu mutlu dinlerken o güzel sesleri iki hemşire yanımda bitti,ters giden bişiler vardı,baktılar sancılar tavan yapmış,bebeğim sancı çekiyordu,ama bende bişi yoktu,170 le ile 140 arasında gidip gelen rakamlar ,hala gözümde uçuşuyo....normal değildi....ben hepten tedirgin olmuştum,annem kapıda aynı benim içinde bulunduğum durumdaydı,benim için tedirgindi,ben içerde bebeğime o kapıda bana ağlıyordu....neden allahım falan dedim,o çekmesin sancıyı ben çekeyim....ne olur acaba canı yanıyormu orda,o sancılar nekadar etkiliyor bebeğimi dedim....
doktorumza gösterdik,o da tedrgin oldu....ben bu sonuçları beyenmedim bir kez daha cekilecek dedi,yemek yedik ,dinlendik,ikinci kez nst' ye bağlandık,sancı vardı ama azalmıştı....sanırım bu sancı ile kuzey bey 15 gün içinde gelmek istebilirdi....allahım bebeğim iyi olsunda canı ne zaman gelmek isterse ozaman gelsin....şimdi kontrol altındayız,sürekli tansiyonumuz ölçülüyor ve ben bebeğimin hareketlerini takip ediyorum,artık beklemek yok en ufak bişiyde doktordayız....aklıma gelenler bunlar aslında daha çok sey var ama farkındayım post baya uzun oldu.....
birde göbüşümüzü ekleyelim herkez miden boşalmış özge,doğum yakın ,kuzey bey baya aşağı inmiş diyor.....:))))

1 yorum:

meleklerinhediyesi dedi ki...

Kuzey bey korkurmuş annesini
inşallah vaktini beklerde gelir küçük adam

geçmiş olsun canım kendini hiç bir şey için üzme değmez...