17 Şubat 2010 Çarşamba

31.HAFTAMIZDA KUZEY BEY'DEN SEÇMELER.....


Bu hafta artık ilk üç aylık döneme geri döndük sanki...mide bulantıları ile uyanıyoruz gece yarısı,buna eşlik eden kramplarımız oluyor,birde acıkmalarımız haaa wc ile akrabalığımızı da unutmayalım...önce wc,sonra süt ve kek molamız,sonra kramp için kremlenmemiz sonra yine wc modunda tam bir saat geçiriyoruz oğlumla,bu saatler genellikle gece 4 ve 5 sularına tekabül ediyor...uyuyamıyoruz çünkü uykumuz kaçıyor,babamız ayrı bir ahenkle horluyor,kuzey beyde bu horlama ile coşuyor horon mu tepiyor acaba içerde:))))
artık doktor teysemizinde dediği gibi sekizinci ayımıza merhaba dedik,yüzdük yüzdük sonuna geldik,artık doğum öle kafamı kurcalayan bir hal aldıki resmen her iki gecede bir doğurduğumu görüyorum,bu gece de ,gece demiyelim aslında sabaha karşı,oğlumu kucağıma almışım,çantamız hazır olmadığından hastanenin verdiği kıyafetleri giymiş oğlum ve acayip komik görünüyordu,çünkü büyük gelmişti üstüne...
çok tatlıydı rüya bitmesin diye gözümü açmadım  resmen...
bu aralar nefes  problemi yaşıyorum,bazen daralıyorum ve nefes almakta güçlük cekiyroum,yürümek artık benim için ızdırap oldu....oğlum öle bir basınç yapıyor ki bazen ölecene yolun ortasında oturmak istiyrorum,gebelerinide düşünün be kardeşim diyerek içimden şunu geciriyroum keşke her yolun başında bir wc olsa ahh ahh diye....
bazen kendimi eve nası attığımı bilmiyorum....

doğumdan sonra hayallerim var yüzüstü uyumak gibi,ilk bunu yapıcam inşlah....
bu hafta artık yüzüm gözüm şişti,bariz belli oluyor ,tamam kiloda aldım biliyorum,doktorum da kızıyo,doğuma kadar tartıya çıkmama kararı aldım....
oğluşum hızla büyüyor en son gitmem de 1.600 olmuştu kilosu....minyon bir bebek olacak üç kilo rahat doğarmış öle dedi doktor teysemiz....
haaa birde benim kaburga sorunum var yakında çat diye kırılacak oğlum bukadar güç denemesi yaparsa eğer....
şimdilik bu kadarr.....
hımmm aslında birde babamızın yapmış olduğu süprizimiz var,benim hamişlik fotolarımın yer aldığı çok güzel bir slayt hazırlamış bize hemde bunu facede paylaşmış bayıldım ,ağladım mutluluktan ,çok sevindim....
burayada eklemek isterdim ama beceremedim bi türlü....
sevgiyle kalın....

Hiç yorum yok: