26 Ocak 2010 Salı

HAYATIMIN ERKEĞİ....



hayatımda vazgeçilmezler sırasında ,birincilik basamağına oturan benim yakışıklı oğluşum...bizde artık 7 aylık olduk annecim,zamanın akıp giden fırtınasında bizi kavuşmaya doğru sürüklediğinin farkındayız ikimizde...sana hayatımın erkeği diyorum,çünkü daha önce babana böle edebiyat parçalardım ama dedim ya yaşamımdaki öncelik senin bitanem,artık kime yazacağım böle aşk dolu sözcükler derken seni buldum...senden büyük aşk mı olurmuş hehe:)))

zaman bizi geç buluşturdu bebeğim ,yolumuz gec kesişti seninle...olsun bebişim...anneciğin senin çamaşırlarını yıkadı bitanem,misler gibi bebek kokuyor evim,senin odanı hazırladık babanla,babacığın çok yoruldu tatlım ,öle zorduki duvarları kağıt yapmak falan öldü öldü adamcağız....tesekkür et bitanem babacığına dedim ama mıh gibi kaldın,ahh ahh benim inatcı oğluşum,karakterin öle sağlam ki (aynı bana çekmişin)bunu inatçılık olarak adlandırmıyorum bak:))) babacığına tepki vermedin yarım saat bekledik ama tık yok nese ben senin yerinede tesekkür etttim bebişim...

sen benim erkeğim ,canım oğlum,gözümün nuru....çamaşırlarına baktım,baktım duygulandım,hepsi minicik,hepsi rengarenk,hepsi okadar sevimliki,içinde senin olduğun zamanı düşündüm.....o gunlerde gelecek diyerek hasretimi bir nebzede olsa dindirdim bebeğim....hersey seninle güzelmiş,sanki senden önce hayat yokmuş ben ne yaparmışım....dün seni sevdik kıpır kpırdın,ananene ve teyzene yapmadığın şebeklik kalmadı oyyy güzel oğlum benim varlığın bile yetiyor bize....şimdilik bu kadar seni bekliyoruz kuzey bey....

Hiç yorum yok: