2 Aralık 2009 Çarşamba

20+ 3 haftalık kuzey bey.........



bugün kuzey bey'in kontrolü vardı...babamızla birlikte sabah sabah heyecanla hastanenin yolunu tutduk,tabi bende her zamanki tansiyon fırlamış durumda nedense dehset heyecan basıyor oğlumu görmeden önce.

canım oğlum ,kocaman olmuş 15 günde,350 gram kilosu olmuş,25 cm boyu ......canım oğlum kıpır kıpırdı artık hissediyorum bebişimin hareketlerini çok zevkli bir sey bu ,tabi doktor amcamızı zahmete sokmak istedik ölçtürmedik boyumuzu falan,kıpraştı durdu oğlum....hiperaktif bir çocuk olacak sanıyorum .....:))))

ellerini yumruk yapmış sanki ringe çıkacaktı oğlum,gözleri ,yüzü,burnu hepsini kazıdım aklıma,gözlerim doldu yine,ne muhteşem bir varlıksın sen dedim içimden....ve babamızında aklı resmen orda soracaklarımızın hiçbirini soramadık çünkü unuttuk.....
ve zaman sanki çok çabuk geçti içimden diyorum ki ne var biraz daha baksa doktor amcamız,üfff gene veda zamanı ekran karardı ve biz bebeğimize el salladık(içimizden)....gel bebeğim anneciğine sağlıkla artık az bir zaman kaldı biliyorum yarıladık yorulumuzu gel artık ki seni göreceğim zamanlar böle burnumda tütmesin....

özlüyorum seni cennet kokulu bebeğim ,daha kokunu bile bilmiyorum ama tahmin edebiliyorum ,ben aşık oldum sana oğlum hayatımın anlamı yaşama sebebim benim....bayramın dördüncü günü babişkoyla gezerken benim yoğun ısrarlarım üzerine sana bikaç ufak bişi aldık bunlar ikimiz olarak yaptığımız ilk alışverişti bebeğim,benim tabi havalarda aklım herseyi almak istedim sana tabi baban tutdu beni...sevgili oğlum artık dünyaya masmavi bakıyorum,gözlerimde mavi bir ışık belirdi,masmavi geldin dünyama.....seni bekliyoruz bebişim ve biz seni çok seviyoruz....

1 yorum:

GÜLCAN dedi ki...

başladınız demek kıyafet alışverişine çok güzel aldıkların canım sağlıkla giysin kuzey bebek