12 Kasım 2009 Perşembe

İSTANBUL BUGÜN AĞLIYOR.....


istanbulun bugun canı sıkılmış bizim gibi heralde,bir ağladı bir ağladı sormayı gitsin...biz de sabah uyanmak istemiyoruz artık oğluşumla,yatak bize daha bir keyifli geliyor...gün geçtikçe bu keyfimiz daha ağır basacak biliyorum....ve ben minik kelebeğimle uyku keyfi yapıcam hep,bir yandan hamileliğimin kışa gelmesi sevindirdi beni,bebeiğim gercekten ilkbaharım olacak benim...

gören herkez  bana daha tam belli olmuyor hamile olduğun diyor bende heyecanla belli olduğu anı bekliyorum hemen sayfamıza ekleyelim ozaman diye...şu ara bende istanbul gibiyim resmen ne zaman ne yapacağım hiç belli olmuyor,heran musluklarım açık ağlayabilirim ...azönce de arkadaş iyi haber almamış test sonuçlarndan moralim bozuldu yoksa çok güzel seyler paylaşacaktım ama şimdilik bukadar ,daha sonra inşlh.....

Hiç yorum yok: