28 Eylül 2011 Çarşamba

NURTURİA KIPRAŞMASI



 ey sevgili anneler;
ben hayatım da tanıdığım ,bağlandığım,sevdiğim kadınları hep net ortamından buldum...
hiç pişman olmadım şimdiye kadar da...
karşılıklı birbirimizi pek çok severiz:)))) hehhehe...
neyse bugun yenı yenıden bir kıpraşma daha yaptık,toplandık yanı,bu kıprasma deyımı nurtıden takıldı dilime...
annemler de toplandık cok keyıfli bol cümbüşlü bir toplantı oldu...
sohbetler bolcaydı...bebeler deseniz bayaca kudurdu...
acayıp lezzetli mamalar yaptık kendimize,bebeler için ise ben somon balığı corbası yaptım menude bu vardı bu sefer...
kesinlikle hayatınızda nurturia yoksa gelin diyorum başka bir sey demek istemiyorum...
ben iyi ki ,iyi ki gelmişim,çok svegili kadınlar tanımışım...
yüreği guzel annelerim benim...
NURTURİA KOCAMAN BİR AİLEDİR
lütfen bu sözümü yabana atmayın...
pişman olmayacağınızı temin ederim ve hatda hatda garanti veririm bu kadra da net sölüyorum gerisini siz düşünün gariiiii:))))

1 yorum:

Fransali Gelin dedi ki...

vayy supersiniz ya :)